Regulamin

REGULAMIN SKLEPU TSOONLINE.PL

                                                                                                   I.                Definicje

1.         Sklep internetowy pod nazwą Tsoonline.pl (dalej „Tsoonline.pl” lub „Sklep internetowy”) prowadzony jest przez „Millenium” Izabela Czarnecka,ul.Emaus 35L, 30-213 Kraków, NIP: 865-22-02-857, REGON: 356803996 w domenie www.tsoonline.pl (zwaną dalej również „Sprzedawcą”)

2.       Wszelkie uwagi, komentarze, pytania i reklamacje związane z działalnością Tsoonline.pl prosimy kierować na info@tsoonline.pl

3.             Na potrzeby niniejszego regulaminu definiuje się następujące pojęcia:

 Klient – oznacza osobę fizyczną, prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadając osobowości prawnej, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu i zaakceptowała Regulamin;

Konsument  zgodnie z art. 221 Kodeksu Cywilnego oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;

Towary – oznacza towary proponowane Klientom przez Tsoonline.pl;

Serwis – oznacza portal internetowy (zarówno program komputerowy jak i wszystkie interfejsy) służący do składania zamówień na Towary i obsługi Umowy sprzedaży zawieranej pomiędzy Klientem a Tsoonline.pl;

Umowa sprzedaży – oznacza zawieraną, w języku polskim, umowę sprzedaży Towarów zawieraną pomiędzy Klientem a Tsoonline.pl;

Ustawa o prawach konsumenta - ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827);

Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);

Konto Klienta – oznacza zestaw danych przypisanych konkretnemu Klientowi w Serwisie, zawierających wymagane przez Serwis dane Klienta oraz informacje o dotychczasowych zamówieniach składanych za pośrednictwem Serwisu;

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, będące ofertą  zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru;

Karta podarunkowa – oznacza unikalny kod generowany przez Serwis w sposób automatyczny i przesyłany na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej, pozwalającykorzystającej z niej osobie, wskazanej przez Klienta,spełniający funkcje i posiadające cechy określone w punkcie V Regulaminu;

Dni robocze – oznacza dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy przewidzianych w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy;

Regulamin – oznacza niniejszy regulamin.

                                                                                   II.                Postanowienia ogólne

1.   Niniejszy Regulamin określa sposób zawierania i wykonywania Umów sprzedaży oraz zasady korzystania ze Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem www.tsoonline.pl.

2. Tsoonline.pl działa w oparciu o niniejszy Regulamin, opracowany na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

3.   W celu korzystania ze Sklepu Internetowego Klient powinien we własnym zakresie i na własny koszt uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.

4.  Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Sprzedawca zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu Internetowego do osób, które nie ukończyły wieku 18 lat poprzez zażądanie dostarczenia zgody przedstawiciela ustawowego na zawarcie Umowy sprzedaży.

5. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej Serwisu www.tsoonline.pl.

6.  Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego, i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego.

                                                           III.                Zasady korzystania ze Sklepu internetowego

1.   Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu Internetowego jest rejestracja Konta w jego ramach lub dokonanie Zamówienia poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza zamówienia, bez zakładania Konta. Prowadzenie Konta jest wolne od wszelkich opłat.

2.   Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu internetowego.

3. Warunkiem korzystania ze Sklepu Internetowego jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.

4.   Sprzedawca może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:

(a)   podał w trakcie rejestracji w Sklepie Internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,

(b)   dopuścił się za pośrednictwem Sklepu Internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów Sklepu Internetowego,

(c)   dopuści się innych zachowań niezgodnych  z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię Millenium Izabela Czarnecka.

Pozbawienie lub ograniczenie prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego nie ma wpływu na wykonanie Umów sprzedaży zawartych do tej chwili.

5.  Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji w Sklepie Internetowym ani składać Zamówień na Towary bez rejestracji w Sklepie, bez uprzedniej zgody Sprzedawcy.

6. Klient może w każdym czasie zaprzestać korzystania ze Sklepu Internetowego i zażądać usunięcia jego Konta. Żądanie usunięcia Konta nie ma wpływu na wykonanie Umów sprzedaży zawartych do chwili złożenia takiego żądania.

7.   Klient zobowiązany jest w do:

(a)   niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,

(b)   korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,

(c)   niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),

(d)   korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Millenium  Izabela Czarnecka,

(e)   korzystania z Serwisu, w tym w szczególności oprogramowania Serwisu oraz jego zawartości wyłącznie w celach koniecznych dla zawarcia i wykonywania Umów sprzedaży, 

(f)    korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami prawa, postanowieniami Regulaminu, dobrymi obyczajami, w tym również ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

8.   Kontakt z obsługa Sklepu internetowego dostępny jest dla użytkowników wyłącznie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach: 9:00-17:00.

9.   Klient zobowiązuje się nie dokonywać odsprzedaży Towarów kupionych za pośrednictwem Sklepu internetowego w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej. W przypadku naruszenia tego postanowienia Klient zapłaci Sprzedawcy kary umownej w wysokości 40% wartości odsprzedanych w ten sposób Towarów, co nie wyłącza domagania się przez Sprzedawcę odszkodowania w wysokości przekraczającej wysokość kary.

                                                                                      IV.                Umowa sprzedaży

1.   W celu wysłania Zamówienia konieczne jest, oprócz umieszczenia Towarów w „Koszyku” (stosownie do dostępnych w Serwisie funkcjonalności), dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Realizuj zamówienie”.

2.   Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi ofertę zawarcia ze Sprzedawcą Umowy sprzedaży obejmującej Towary znajdujące się w „Koszyku” i za podaną tam cenę, zgodnie z treścią Regulaminu.

3. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia. Otrzymanie wiadomości e – mail, o którym mowa w tym przepisie, jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia przez Sprzedającego potwierdzającego otrzymanie oferty, co oznacza w szczególności, że Klient nie będący Konsumentem staje się związany ofertą.

4.   Niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni po potwierdzeniu otrzymania oferty, Sprzedawca dokonuje sprawdzenia możliwości realizacji złożonego zamówienia, w szczególności poprzez sprawdzenie dostępności Towarów objętych zamówieniem. W tym terminie Klient nie będący Konsumentem jest związany złożoną ofertą.

5. Po dokonaniu czynności sprawdzających, o których mowa w punkcie poprzedzającym, Sprzedawca dokonuje akceptacji oferty Klienta, potwierdzając gotowość realizacji zamówienia w całości w terminie wskazanym w Regulaminie. Z chwilą akceptacji oferty dochodzi do zawarcia Umowy sprzedaży Towarów wskazanych w zamówieniu na warunkach określonych w Regulaminie oraz Zamówieniu.

6.   W przypadku gdy w wyniku dokonania czynności sprawdzających, o których mowa w pkt. 4 powyżej, Sprzedawca stwierdzi, że realizacja Zamówienia w całości lub części jest niemożliwa (np. z uwagi na konieczność oczekiwania na dostarczenie Towaru lub całkowity brak dostępności określonych Towarów) poinformuje o tym Klienta (telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) składając mu w tym zakresie nową ofertę (kontrofertę), wskazującą, stosownie do okoliczności, oferowany sposób, termin lub i zakres realizacji Zamówienia. Klient ma prawo w terminie 3 dni roboczych kontrofertę przyjąć lub odrzucić. Po bezskutecznym upływie tego terminu kontroferta wygasa, a wszelkie pobrane od Klienta środki pieniężne zaliczane na poczet ceny sprzedaży będą podlegały niezwłocznemu zwrotowi. Milczenie Klienta nie jest równoznaczne z przyjęciem kontroferty. Przyjęcie kontroferty jest równoznaczne z zawarciem Umowy sprzedaży Towarów, na warunkach określonych w Regulaminie i kontrofercie.

7.  Niniejszym wyłącza się stosowanie przepisów o milczącym przyjęciu oferty, w tym zwłaszcza art. 68 [2] Kodeksu cywilnego.

8.   Umowę sprzedaży traktuje się za zawartą miejscu zamieszkania Sprzedawcy.

9.   Dostarczenie Towarów jest ograniczone do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

10.Dostarczenie zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Koszt przesyłki kurierskiej wynosi 20 zł, a przesyłki pocztowej 25 zł.

11.W przypadku wyboru opcji płatności „za pobraniem” lub opłacenia całej transakcji przy użyciu jednej lub kilku Kart Podarunkowych (przypadki przewidziane w pkt. 14 d) oraz e) poniżej) Towary zostaną wysłane do Klienta w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży, a w przypadku wyboru innych metod płatności Towary zostaną wysłane w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży oraz zapłaty całej ceny.

12.Zamówienia można składać przez całą dobę. Zamówienia złożone w po godz. 14.00 oraz w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy rozpatrywane będą od rana następnego dnia roboczego.

13.Ceny Towarów oraz koszty przesyłki podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT (z wyróżnieniem wysokości stawki) oraz wszelkie inne składniki.

14.Klient ma możliwość uiszczenia ceny, wedle swojego wyboru:

(a)   przelewem na numer konta bankowego: 21 1090 1665 0000 0001 0987 9108;

(b)   płatnością w systemie PayU;

(c)   zapłata kartą płatniczą za pośrednictwem systemu PayU;

(d)   wraz z obiorem Towaru w przypadku wyboru opcji przesyłki „za pobraniem”;

(e)   zapłata przy pomocy Karty Podarunkowej.

                                                                                      V.                Karty Podarunkowe

1.   Sprzedawca oferuje Klientom możliwość zakupu Karty Podarunkowej w aktualnie dostępnych w Serwisie wartościach nominalnych. Karta Podarunkowa nie jest generowana inaczej jak w formie elektronicznej. Karta Podarunkowa uprawnia do skorzystania z niej wyłącznie w Sklepie internetowym. Karta Podarunkowa nie jest elektronicznym instrumentem płatniczym, nie jest instrumentem pieniądza elektronicznego, nie jest kartą płatniczą.ani jakiegokolwiek papieru wartościowego.

2.   Wygenerowanie Karty Podarunkowej nie stanowi wykonania usługi w rozumieniu właściwych przepisów ustawy z dnia z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2011 r. Nr 177 poz. 1054 ze zm.) ani nie stanowi świadczenia na rzecz Klienta wnoszącego wartość nominalną wybranej przez niego Karty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Karta Podarunkowa stanowi elektroniczny bon towarowy i może być  wykorzystana wyłączniejako przedpłata na poczet zawieranych za pośrednictwem Serwisu Umów sprzedaży Towarów. Zasady rozliczeń pomiędzy Klientem wnoszącym wartość nominalną Karty, a Klientem ostatecznie korzystającym z Karty, wynikają z łączących te osoby stosunków prawnych i nie są przedmiotem zainteresowania Sklepu Internetowego.

3.   Wartość nominalna Karty odzwierciedla w stosunku 1:1, wartość przedpłaty, która może być wykorzystana na zapłatę za Towary.

4.   W przypadku gdy Karta Podarunkowa jest wysyłana na adres osoby, która nie jest Klientem Serwisu, osoba taka jest zobowiązana do zaakceptowania niniejszego Regulaminu przed zawarciem Umowy sprzedaży. Płatność wartości nominalnej wybranej Karty Podarunkowej nie może nastąpić przy pomocy innej Karty Podarunkowej.

5.   Karta Podarunkowa staje się aktywna po uznaniu rachunku bankowego Sprzedawcy kwotą odpowiadającą wartości nominalnej wybranej przez Klienta Karty. Karta aktywowana i może być wykorzystana przez czas oznaczony 12 miesięcy od dnia aktywacji.

6.   W momencie, gdy Użytkownik zawrze z Sprzedawcą Umowę sprzedaży Towarów, przedstawiając do realizacji Kartę Podarunkową, wartość nominalna Karty zostanie pomniejszona o cenę wynikającą z tej Umowy. Karta Podarunkowamoże być wykorzystana jednokrotnie, aż do czasu wyczerpania wartości nominalnej danej Karty. W wypadku, gdy cena Towarów nabywanych przez Użytkownika z wykorzystaniem Karty Podarunkowej będzie wyższa niż wartość nominalna wykorzystywanej Karty Podarunkowej, Klient powinien dopłacić brakującą kwotę w jeden ze sposobów przewidzianych w pkt. IV 14 Regulaminu.

7.   W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Towarów za które Klient zapłacił przy pomocy Karty Podarunkowej, Klientowi zwracana jest wartość środków pieniężnych które pobrano z tak wykorzystanej Karty.

8.  Karta Podarunkowa nie podlega wymianie na środki pieniężne. Wartość nominalna Karty Podarunkowej nie jest zwracana za wyjątkiem sytuacji przewidzianych w przepisach prawa, w tym przypadków związanych z niewykonaniem lub niewykonaniem zobowiązań Sprzedawcyoraz odstąpienia od Umowy sprzedaży w wypadkach przewidzianych w Regulaminie. 

                                                                VI.                Uprawnienie do odstąpienia od umowy

1.   Każdemu Klientowi, będącemu Konsumentem korzystającem ze Sklepu internetowego przysługuje – na podstawie przepisów Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. – prawo do odstąpienia od zawartej Umowy sprzedaży towaru, bez podania przyczyny, w terminie opisanym poniżej. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres:

Millenium Izabela Czarnecka ul. Emaus 35L, 30-213 Kraków

lub mailowo, z wyróżnieniem w tytule maila numeru zamówienia:

info@tsoonline.pl

2.   Prawo do odstąpienia przysługuje Konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez Konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem Konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.

3.   Prawo do odstąpienia od umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:

(a)   rozpoczęcia – za zgodą konsumenta – świadczenia usług przez www.tsoonline.pl, przed upływem terminu 14 dni od zawarcia umowy;

(b)   świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego

(c)   gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

oraz w innych przypadkach przewidzianych w art. 38 Ustawy o prawach konsumenta.

4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia doręczenia oświadczenia o odstąpieniu. Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres:

Millenium Izabela Czarnecka

ul. Emaus 35L,

30-213 Kraków

5.  Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. W przypadku zwrotu Towaru Klient będący Konsumentem otrzymuje zwrot ceny za jaką został nabyty Towar wraz z kosztami przesyłki (równy najtańszej dostępnej formie dostawy).

                                                                                            VII.                Reklamacje

1.   Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wadę fizyczną lub prawną, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Konsumentowi

2.   Za wadę fizyczną uważa się niezgodność dostarczonego Towaru z umową.

3.   Reklamacje należy kierować na adres info@tsoonline.pl.

4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. W przypadku gdyby rozpatrzenie reklamacji nie było możliwe w terminie wskazanym w zdaniu poprzedzającym, Sprzedająca poinformuje w tym okresie Klienta i wskaże nowy termin rozpoznania reklamacji; postanowienie to nie ma zastosowania do Klientów będących Konsumentami.

5. W przypadku gdy reklamacja jest zasadna, a Klientem jest Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę sposobu usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu do sposobu proponowanego przez Sprzedawcę.

6.   Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Serwisu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

7.  Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres Sklep Internetowy Millenium Izabela Czarnecka Kraków  30-213, ul. Emaus 35L, mailowo pod adres info@tsoonline.pl..

                                                                         VIII.                Ochrona danych osobowych

1.   Sprzedawca jest administratorem danych osobowych osób korzystających z Serwisu.

2.   Sprzedawca przetwarza dane osobowe w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.), na co osoby korzystające z Serwisu wyrażają zgodę.

3.   Sprzedawca gromadzi dane osobowe Klientów korzystających z Serwisu za ich uprzednią zgodą wyrażoną poprzez dobrowolne wypełnienie formularza i w celu wykonywania względem tych osób swoich obowiązków wynikających z niniejszego Regulaminu, w tym w szczególności w celu prawidłowego prowadzenia Konta Klienta oraz wykonywania Umów sprzedaży.

4.   Dane osobowe osób na rzecz których została wysłana Karta Podarunkowa są podawane wyłącznie przez Klientów, którzy wskazują osobę która ma otrzymać Kartę Podarunkową.

5.   Osoba, której dane osobowe dotyczą ma prawo wglądu w te dane oraz prawo do ich poprawiania.

                                                                                IX.                Postanowienia końcowe

1.   Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

2.   Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą  a Klientem, który nie jest Konsumentem, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

3.   W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

Załącznik nr 1

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY


(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

Adresat: Millenium Izabela Czarnecka ul. Emaus 35L, 30-213 Kraków.

info@tsoonline.pl

 

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od


umowy sprzedaży następujących rzeczy(*):..................................................................

umowy dostawy następujących rzeczy(*):......................................................................

umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących

rzeczy(*):..................................................................................................................

o świadczenie następującej usługi(*):...........................................................................


– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko, jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

 

Załącznik nr 2

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY


Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

§  Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

§  Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (pismo wysłane pocztą) zgodnie z §4 ust 2 Regulaminu.

§  Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.

§  Dla zachowania terminu na odstąpienie od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

 

            W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.